2007. november 18., vasárnap

Persze kiderült nem ilyen egyszerű a világ

Tegnap megnéztem az 1984-et. Nekem tetszett. Szerintem teljesen átjött a könyv hangulata. Amikor olvastam, valahogy úgyanígy képzeétem el az utcákat, az embereket. Még Juliát is. szóval jó volt és a szinkron is szép munka volt. A film sokkal gyorsabb volt, mint a könyv, dehát, ezért film.
Felakartam venni DVD-re, de - szerencsémre - behalt a DVD-RW lemezem, úgyhogy csak az első 55 perc van meg. Mindegy, majd az ismétlést a jövőhéten.

Írtam tegnap, hogy elkeztem töltögetni az Ashra/Ash Ra Tempel, Manuel Göttsching (ahogy testzik) The Private Tapes Vol. 1.-6. sorozatot. Jól megjártam vele. Minden album 2 db .rar kiterjesztésű file-ból állt. Amikor elkeztem kicsomagolni, én mindig csak az elsőt csomagoltam, ki abban a tudatban, hogy vele csomizza ki a másodikat is. Persze kiderült nem ilyen egyszerű a világ. Az adott album .rarja nem volt kettévágva, hanem két különböző rar fileként volt csomagolva. És amikor kicsomagolta nem vettem észre, hogy amásodikkal nem is csinált semmit. És így töröltem. Csak a 3. albumnál vettem észre, hogy hiányozna az utolsó trackek. :)) Anyáztam rendesen. Ma újra kezdem, az uccsó trackekkel.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

groupbuy ? nem megéri ? :D